ooo

Photobucket TERIMAKASIH KAWAN DAH DATANG Photobucket YE YE YEPhotobucketSUDILAH KOMEN YAPhotobucketTO BE COOL LIKE MEPhotobucketSELAMAT ONLINE Photobucket jangan SPAM ie

TERISTIMEWA..

Rabu, 18 Mei 2011

ATAN & SEMAN BEKESAH

episode petame.

Kau tau seman..saye ni merase tak begune sangatlah hidop.
Selalu aje resah,gundah,merase susah hati ,tak taulah ape sebabnye. Yang jelas ini ade hubungannye dengan kemalasan yang ku pelihare tiap-tiap hari.
Keje aku hanye bermimpi je, menghayal semue keje2 akan ku selesaikan esok. Tapi sialnye itu juge yang aku cakap dengan diri setiap hari. Dan haselnye dah hamper setaon aku memelihare si “tunde-tunde” . ( diam menanti ape yang akan atan sampaikan atan untuk diri nye)

Atan” emm…(menarik nafas panjang dan terdengar seperti orang yang putus ase, dan memperlihatkan 3 garis halus di dahinye)

Seman” ape lah mike ni atan ( bernade kecewe) Tak memberi faedah langsong, cerite dengan mike . (berdiri dan berniat gantong diri)

Atan” hakhakhakhakhakhak….( ketawe tebahak-bahak sambil terguling-guling di lantai)
Seman” astagfirullahhalazim tannnn…, ape pasal mu ketawe macam orang gile tu?????(merasa kecewa dan naik darah dengan sikap kawan nya yang tak bisa di pakai ni)
Atan”alah semannn……janggan lah merajokkkkk…mari dudok dekat sini, minom cendol ni dulu ( sengaje menggode si atan)
Seman”aku ketok mike nanti. Cendol dari hongkong???? Usahkan cendol, air puteh pon tak ade di hidangkan.
(dan mereka pun ketawa serentak )
(bersambung….)

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

what are u think? plizzzz give komen siket....terimakasih teman