ooo

Photobucket TERIMAKASIH KAWAN DAH DATANG Photobucket YE YE YEPhotobucketSUDILAH KOMEN YAPhotobucketTO BE COOL LIKE MEPhotobucketSELAMAT ONLINE Photobucket jangan SPAM ie

TERISTIMEWA..

Jumat, 16 November 2012

 
Foto ni, adek saye Safira Amalia yang adit,,...die memang pandai kalau urusan seni...
pandai melukis macam ayah... 

foto ni sebetolnye foto "terbuang sayang" tapi kire lucu pulak dah di kasi sentuhan adinda ku 




 gambar ini buat di paint oleh safira amalia..

ni foto terispirasi dari kejadian nyata di rumah ...

 disaat kami (AYAH,Safira,Rizki dan aku) sedang menerima tamu yang datang kerumah, 
dalam momen hari raya idul fitri...

tiba-tiba saja akuarium yang terletak di depan meja tamu retak membentuk garis lurus yang sangat ajaib 
bagai mana tidak ajaib..
.(tak de medung tak de petir alih-alih je terjadi badai di dunia ikan-ikan itu)

tentusaja kepanikan tidak saja melanda keluarga ku tetapi juga  para hadirin( tamu)  
dan pastinya masyarakat kecil ikan itu

haaa...haaa...haaa....traa laalaa trii liiiliiii....

akhirnya kami saling membangun kerjasama yang solit dan terintegritas 
antara 3 pihak tadi..
dan HAPPY anding

aku mengepel
ayah menyelamatkan masyarakat ikan
rizki menyapu air
safira ketawa riang gembira
tamu pulang kerumah
masyarakat ikan pun di ungsikan dan merasa bersukur
 karna tidak ada korban dalam xsiden ini.

 sekian brayy ^      




2 komentar:

  1. u punya banyakentri kakkkkkkkkkkkkk
    tak sado pulak aq.
    hakhak
    btw, untung aq tak ke rmh akak pas kejadian ni kan? kalau tdk, dah ikut gotong royong pulak.

    BalasHapus
  2. melebay lah budak satu ne ...

    BalasHapus
Untuk menggunakan emoticon ini, COPAS kode ke kotak komentar.
:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t: :u: :v: :w: :x: :y: :z:

what are u think? plizzzz give komen siket....terimakasih teman