ooo

Photobucket TERIMAKASIH KAWAN DAH DATANG Photobucket YE YE YEPhotobucketSUDILAH KOMEN YAPhotobucketTO BE COOL LIKE MEPhotobucketSELAMAT ONLINE Photobucket jangan SPAM ie

TERISTIMEWA..

Sabtu, 15 Januari 2011

tak Ade keje .wkwkwkw

assalamualikum blog...laporan hari ini ku cuma bisa buat satu bunga...seharian nunggu tutorial di you tube gak jalan2 dia...behhhhhhhhh parah ni koneksi lelet nya gak ketulungan...
padahal kan blogku...tutornya ngajarin buat baju boneka...waaaaaaaaaaaaaaaa...ku seneng bgt,,,tapi banyak kendala di line modem ku udah capek kali mungkin...pake acara ketiduran pula nunggu loddingnya...hiks..hiks... "!(-_-)!"
tapi tak pe lah..laen kali je try again...uwidiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh.....kak uci harini masuk rumah sakait blogku..hiks..hiks...em....kakak lincah sejagat raya....kecapeaan cari mak-isah....lelelele....besok pagi kita ke sana lagi...mudah-mudahan udah bisa pulang.....cepat sembuh ya kakanda jelita, manis,luar biasa bak madu hutan rimba...ha.......kesah budak jekiiiiiiiiiiiiiii he nak belak kamponggggggggggggggg.............waaaaaaaaaa...balek tidak e...dilema blog...balek kang di tanye bile wisuda,,,ha,,peneng kepale...tak belek...macam orang gile sendiri kat rumah tak de keje...nunggu ilhamje lah mane baek e...emmmmmm...tebayang naik peri penyebrangan lagend tuha....
adeke ke pintu ajaib doremon kat dunie ni..wkah..wakh..wakah...
ciieyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuutttttttttt.....
assalamualikom ayahhhhhhhhhhhh anak dare balekkkkkkkkkk......sampai kat rumah...
`o('.')0`

3 komentar:

  1. nak pulang kampung yee...

    BalasHapus
  2. ibnu@ tak de ibnu...kuase saye..tau lah awak ape alasan ye

    BalasHapus
  3. haha... senasib ye kite.. alahai.. :D

    BalasHapus
Untuk menggunakan emoticon ini, COPAS kode ke kotak komentar.
:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n: :o: :p: :q: :r: :s: :t: :u: :v: :w: :x: :y: :z:

what are u think? plizzzz give komen siket....terimakasih teman