ooo

Photobucket TERIMAKASIH KAWAN DAH DATANG Photobucket YE YE YEPhotobucketSUDILAH KOMEN YAPhotobucketTO BE COOL LIKE MEPhotobucketSELAMAT ONLINE Photobucket jangan SPAM ie

TERISTIMEWA..

Selasa, 14 Desember 2010

suke saye lah nak tules ape,,,ni kan blog saye..jadi jangan sibok e...






Assalamualikummmmmmmm......
tau tak ape rase jantung, kalo ade petir di siang bolong dimana langit sedikit pun tidak berawan dan hujan pun jauh dari pandangan...

haa...tekejot beso kan????!!!


tau tak ape rasenye ..ketemu barang mahal di jalan..
emmm...,,bukan mein ni barang..antik dan langka kalo di jual tak laku...
sangking mahal nye tak de yang mampu beli...

tapi itu tetap je barang orang..kite sebagai penemu tak berhak menggambil nye kan...
seandainye itu terjadi pade diri anda( yang lagi baca ni)
(hehehe...ape senyum-senyum)
apa yang ANDA akan lakukan dengan ni barang????
1.ANDA akan jual
2.ANDA akan simpan
3. ANDA akan kasi ke polisi..( polisi kalo tidur aje dah menyusahkan orang, ape lagi kalo bangun) wkwkwkwk.DAMAI PAK POLISI.KUTIPAN DARI PAK ANIS MATTA.
4. anda akan meyakinkan diri sendiri" di ambil aja lah..dari pada di ambil sama orang lain"
5. tak tau lah saya(penulis) apa yang akan anda lakukan dengan barang temuan itu


sekirenye ade yang mengalami gejala pening di kepala..binggung dan merasa tak nyambung...TENANG!!!!
Itu bertanda baik..
.tulisan saye berhasil masuk kedalam fikiran anda dan sedang bekerja...

ni blog saye terserah saye lah nak tulis ape....hahahahhaha.....

Es durian campur selaseh...cukup sekian dan terimekaseh

ku kutip dari teman ku

tak ade gading yang tak retak
tak de kuali yang tak berkerak
tak de tuyul yang tak botak
tak de indomi yang tak berkotak
tak de danau yang tak ber katak

entah ape lagi yang tak ade, agak nye...
ape pon suke-suke saye lah....

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

what are u think? plizzzz give komen siket....terimakasih teman