ooo

Photobucket TERIMAKASIH KAWAN DAH DATANG Photobucket YE YE YEPhotobucketSUDILAH KOMEN YAPhotobucketTO BE COOL LIKE MEPhotobucketSELAMAT ONLINE Photobucket jangan SPAM ie

TERISTIMEWA..

Rabu, 20 Oktober 2010

HATI RAJA AKU

Hati raja aku
Memerintah sekeadaannya
Merajai fikiran
Terpola menjadi sikap
Yang ditangkap manusia diluar aku

Mata,lidah,telinga,kaki,semua tunduk padanya
Dititah untuk merefleksikan segumpal daging itu raja aku

Anehnya kadang ia bagai kapas, sangat lembut
Dan keras bagai batu pualam
Berubah sekeadaannya...
 
Segumpal daging sebagai penentu derajad manusia di mata NYA

Mampukah ku membuka tutup awan???
Agar kau raja aku mudah menerima kebenaran
Dan cintaNYA berlabuh tanpa ombak yang bisa membuat karam

RINmayusrini
faperta UNRI 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

what are u think? plizzzz give komen siket....terimakasih teman